Impuls


Multora dintre lucrurile pe care le fac nu le mai gasesc rostul si totusi continui… mi-e frica sa ma despart de ele, sa renunt pur si simplu, desi stiu foarte bine ca ma indrept catre nicaieri. De cate ori am incercat sa-mi pun ordine in viata, in ganduri, in sentimente sau in amintiri m-a inghitit haosul. Prezentul si trecutul se amesteca, regretele tarzii si neputintele actuale ma cuprind si imi dau o stare de furie si atunci ma apuc sa fac curatenie. E un impuls aproape inconstient al nevoii interioare de a face ordine, de a aseza toate lucrurile la locul lor, redandu-mi sentimentul de siguranta, ca si cum m-as pune la adapost de lumea exterioara aflata in permanenta miscare si dezordine.
……………………………………………………………………………………………….
Incerc sa stapanesc ceea ce se intampla in viata mea dar e clar ca lucrul asta ma depaseste. In final ma izbesc de zidul de indiferenta al celorlalti iar bunele mele intentii se soldeaza de fiecare data cu cate un esec. Toata lumea isi cunoaste al dracului de bine interesele si oricum nu sunt capabili sa se miste decat conform unor trasee dinainte stabilite. Odata ce a aparut ceva neprevazut in program se blocheaza si reactiile sunt penibile iar eventualele raspunsuri, idioate de-a dreptul. Si atunci simt nevoia imperioasa sa renunt la acesti oameni, sa-i scot pur si simplu din viata mea. Daca as putea sa-i sterg cu guma as pretinde ca nici n-au existat vreodata! Dar din pacate, lucrurile nu sunt atat de simple iar atunci cand este vorba despre mine categoric totul ia proportii. Sunt satula de aerele de superioritate ale unor indivizi care nu sunt in stare nici macar sa-ti raspunda simplu daca coboara la prima statie si se lanseaza in divagatii menite sa te faca sa te simti prost, tu cel care ai avut nefericita inspiratie sa li te adresezi.

4 responses to “Impuls

Lasă un răspuns

