Negasire


Ghemuit pe podea
intr-o odaie cu peretii goi
imi privesc mainile.
Ma gandesc la mine
si mi se face frica.
Imi trec degetele
peste cioburile
in care s-a imprastiat
timpul meu
si nu simt nimic,
cioburile nu ma taie.
Nu simt nici durere,
nici tristete
dar nici bucurie,
nu simt nimic.
Daca a fost ceva,
candva,
nu stiu.
Au trecut toate.
E cineva in spatele
cioburilor
dar nu ma regasesc.
Sunt prea multe umbre.

Copyright © by Ambra

5 responses to “Negasire

  • centrefold

    Mainile sunt cele mai sensibile la trecerea timpului. Si cand nu mai am maini, nu mai am puncte de sprijin. Peretii se golesc, nu mai pot sa ii ating. Dar eu totusi ii sparg in o mie de cioburi in mintea mea. Cioburi care sunt atat de catifelate, incat as putea sa ma invelesc cu ele.

    Sau chiar sa imi fac sicriu din ele.

    Foarte frumoasa poezie.. 🙂

  • Anonim

    Foarte frumoasa poezie..te apreciez pt tot ceea ce faci..

  • bkli1978

    foarte adanca poezie……frumos ceea ce ai scris…….

  • Rana

    un suflet aproape mort, singur, rece, orb…o realitate frumos spusa dar mult prea trista si mult prea des intalnita in ziua de azi…un suflet ratacit pe un drum aparent atat de simplu..un suflet cu ghinion incapabil sa se mai regaseasca ..nici oglinda, nici cioburile nu il mai ajuta..pentru ca isi cauta regasirea in exterior, intr-o lume materiala: maine, pereti, cioburi…toate sunt cautari ale unei imagini…sufletul este intotdeuna dincolo de oglinzi, dincolo de durere, dincolo de imagine, dincolo de lumini, dincolo de umbre…el este in spatele ochilor si a vorbelor..el este in interior si niciodata in exterior

Lasă un răspuns

