Eu cred in tine – Din amintirile unui inger trist



Stau pe o margine si te privesc. Nu ma vezi. Nici macar nu crezi ca exist. Eu cred insa in tine. Cum as putea sa fiu ingerul tau altfel? Nu pot sa-ti sterg lacrimile, nu pot sa-ti aduc zambetul inapoi, nu pot nici macar sa-ti vorbesc. Mi-as dori sa pot sa-ti raspund la intrebari dar am doar privilegiul sa te privesc. N-am voie sa te judec dar voi fi alaturi de tine cand altcineva o va face. De multe ori ti-as fi dat aripile mele dar mi le-am pierdut. Am vrut sa alung lacrimile cuiva ca tine dar aripile au fost atat de moi si eu atat de slab incat ne-am prabusit amandoi. Atunci mi-au luat aripile si mi-au spus ca le voi capata inapoi doar cand nimeni nu va mai plange. Cu timpul m-am resemnat. Merg alaturi de tine si te privesc cum iti tarasti pasii, incercand sa gasesti drumul pe care odata il stiai atat de bine. Cum as putea sa te ajut cand nici pe mine nu m-am putut salva? Ce simplu ar fi fost  sa-ti spun „nu exista ratare” dar ingerii nu pot minti. In schimb, au credinta. Pentru toate clipele tale de indoiala, eu m-am tarat in genunchi pana la capatul lumii, pentru fiecare lacrima de-a ta, eu am implorat cerul sa-ti mai dea o sansa si atunci cand tu ti-ai plecat privirea, eu am tinut speranta in brate ca sa nu se piarda.

Copyright © by Ambra

55 responses to “Eu cred in tine – Din amintirile unui inger trist

  • g1b2i3

    Ce poate fi mai trist decat un inger trist?Nu am citit niciodata ceva mai trist decat aceasta rugaciune,asa se potriveste,m-a intristat foarte mult si,sincer,nu mai vreau atata tristete,sunt trista si eu,voi sunteti tristi,ce facem,plangem intruna?Asa nu mai putem continua,ne consumam toata energia,sa visam ceva frumos,sa ne lasam purtati de valuri care ne poarta acolo,unde ne dorim atat de mult sa ajungem,pe meleagurile cele curate,unde tristetea e doar un cuvant ca oricare altul.

  • Thelma

    uite cat de usor imi faci tu sufletul sa tresara
    frumos

  • dumy84

    Foarte frumos si cel mai important este ca fiecare dintre noi se regaseste intr-o zi sau alta in povestea ingerului trist. 😦

  • Flying Soul

    poate ca…singurul mod in care ingerul se poate salva pe sine e sa salveze persoana ce-o vegheaza…poate ca…in asta consta „misiunea” lui…si poate ca suntem cu totii niste ingeri tristi cand realizam ca nu putem sa ne salvam noi insine pe noi…ci doar cu ajutorul altora sau ajutand pe altcineva…cel putin…pana la moarte…we live together, die alone…

  • Alex

    superb,sublim.ai scris o poezie minunata.felicitari!

  • Ambra

    Multumesc frumos.

  • Cristia

    Minunata scriere. In termeni mai din topor – mi s-a facut pielea gaina citindu-te. In rest nu am cuvinte si nici nu vreau sa le am fiindca am inteles totul atat de bine cu fiecare fibra a sufletului..

  • rossana

    … de cate ori in viatza cotidiana n’am fost noi inshine acel inger trist? asta… m’a facut sa’mi doaresc sa fiu mai puternica in viitor… sa lupt mai mult shi sa nu ma las infranta… dar de cate ori n’am fost noi cei care am intristat ingerul, cei care i’am rapit puterea, care i’am daramat universul, care i’am frant aripile… cei care… am ucis ingerul… Asta.. imi frange inima! ptr ca eu… de multe ori am ucis ingerul…

  • nikosita

    sad but true and wonderfull

  • nobody_that_matters

    un inger exista tocmai pentru a lua asupra sa tristetea, nefericirea, amaraciunea celui pe care il vegheaza…dar oare este corect? oare ingerii nu au nevoie de fericire, de iubire, de protectie? Si ingerii plang…chiar si cu lacrimi de sange..pentru ca ei au fost invatati, inventati, nascuti, facuti…pentru a face si a crede numai bine. din pacate de atatea ori viata le da peste nas spunandu-le ca nu, nu este asa cum cred ei…viata este mai degraba un iad decat un rai. un iad numit viata….chiar asa… Nu mai ucideti ingerasii…ei simt moartea mult mai intens decat oamenii obisnuiti…Bless you all!

  • TeRRoRMJ

    nu mi-a fost dat sa citesc ceva mai trist dar adevarat, dur dar sincer. e sincera si din suflet. Tot asa

  • RISE

    FFF frumos … poate chiar adevarat … nu ne dam seama cate sacrificii poate fac ingerasii nostri pt noi …

  • catutz

    mda .. am continuat sa te „citesc” ..
    Pur si simplu minunat ..

    „..eu am tinut speranta in brate ca sa nu se piarda.” 😡

  • catutz

    era de fapt „: x” la sfarsit 🙂

  • rasarit

    ce pot sa spun.. Nu merita nimeni!

  • darkanny

    e trist…dar ce te faci cand nu te poti salva pe tine…dar nu poti salva nici persoana pe care o iubesti? ce faci cand realizezi ca munca ta e in van si ca, pana la urma a ajutat la un singur lucru: la a te pierde pe tine, la a pierde omul iubit si la a castiga ura si repulsia lui…ce faci cand lumea isi bate joc de suferinta ta?

  • atomicgirl

    ftttttttttttt trist miau dat lacrimioarele :((

  • emma

    impresionant. mi-ar placea sa te cunosc.

  • cotiso

    Ce sa zic … e o foarte tare , blog-ul asta ! , Bun , buna treaba ok.

  • Andrei

    Apreciez faptul ca scoti in evidenta aceste lucruri care in acelasi timp ne arata pura realitate….mi a placut enorm ceea ce ai scris…

  • Ingeru

    Nu dramatiza atat de tare o pierdere, la urma urmei cu totii avem ierderi si tocmai acestea ne fac sa fim mai puternici zi de zi.Capul sus Ingeras caci drumul tau e drept.

  • teo

    si eu cred in ingeri….si cred k atunci cand ploua,ingerii plang….si stiu k exista ingeri pe pamant,dar din pacate ne sunt luati prea repede..:(

  • ando

    cand ingerii isi pird aripile in totdeauna exista un om care asii ajute sa le capte inapoi… ingeri traiesc din dragostea ce o poarta oamenilor… foarte interesant textul..

  • Alexandra

    Cea mai frumoasa si emotionanta „poveste” despre ingeri pe care am citit-o pana in prezent. Felicitari Ambra!

  • Ambra

    Multumesc frumos Alexandra.

  • Doar un inger...

    Doar un inger…De ce nu ne pot fi aproape …? De ce nu ne pot vorbi? …De ce nu ne pot sterge lacrimile…Te iubesc ingeras…

  • Andy

    Absolut impresionant! Bravo Ambra!

  • Ambra

    Multumesc frumos tuturor.

  • airam

    e impresionant, si doare mult acest lucru… e trist pentru ca oamenii isi pierd sperantele, o data cu ingerii…

  • bubu

    este foarte frumoasa aceasta poveste..nush ce sa zic m`a atins ca un cutit in inima…e de vis:X:X:X
    o ador..si multumesc celui care a publicat`o aici..pt a citit si noi aceasta minunata poveste:X

  • ana

    sincer e foarte patrunzatoare povestea ingerului
    datorita tie mi-am amintit ca nu sunt chiar atit de singura cum credeam :((((

  • ingerifarachip

    interesant si patrunzator…Imi plac ganduriile tale’

  • onutza

    chiar m`a impresionat acesta poveste…tocmai m`am certat cu prietenul meu de 10 minute….si sincer e soper aceasta poveste…ma face sa simt ca totusi chiar daca acum sunt la birou pe un scaun singura si plang….nu sunt singura! AM UN INGER LANGA MINE!

  • Iulia

    mi-a placut mult postul tau, o zi buna, Ambra, multa dragoste sufletului tau!

  • singur

    mi-am ales numele asta si m-am ascuns in spatele sau de ceva timp,singur,simt ca doar eu exist si nu cred ca ar putea cineva sa ma inteleaga, cu totii avem cate un vis in viata asta , eu numai am si nici nu vreau sa mai lupt pentru el , nu era unul special , nu mi-am dorit decat sa imi intalnesc adevarata jumatate alaturi de care sa ma simt implinit din toate punctele de vedere si sa intemeiem o familie pentru care mi-as fi dat viata oricand ca ei sa fie fericiti , am 25 de ani si cand vad atata rautate in lumea asta stiu ca dorinta mea este ceva de vis asa ca ma ascund in melodia fallen (o puteti gasi si pe youtube)http://www.youtube.com/watch?v=mc_pylZ8b-0

    chiar daca nu vrem sa mai luptam pentru nimic si suntem plictisiti de minciuna in care traim,sa incercam sa dam o mana de ajutor aproapelui nostru , asa ne vom simti un pic mai bine

  • ana

    e super..mi-am adus aminte de sora mea..iti multimesc

  • flory

    Cea mai frumoasa poezie…ma regasesc in ea, deoarece ingerasul meu a fost luat la cer mult prea devreme, ma simt atat de singura in unele momente,as vrea sa il am langa mine,dar akm visele sunt tot ce mai am de la el,as vrea sa pot zambi din nou insa nu pot fara el,akm exista doar o lume imaginara creata de mine in mintea mea unde suntem doar noi doi,as fi vrut sa ma fi luat si pe odata cu el,si mi’as fi dath viata sa fi fost el aici,fericit…as vrea sa las totul in urma,dar cum?nu pot fara el…timpul a trecut atat de repede nu l’am putut opri nici macar o clipa,privesc in spate,si parca zaresc intr’o oglinda totul,fiecare lacrima varsata…Te iubesc ingerasul meu…In curand o sa fim impreuna!O sa ne vedem Acolo Sus…I MiSS You:-<:(((

  • Ioana

    Draga Ambra, superba rugaciune, este putin spus, este atat de graitoare, este minunata…
    As dori sa o pot dedica unei mamici de ingeras, pe site-ul EMMA? pot?

    Felicitari !

  • Ambra

    Multumesc frumos. N-am nimic impotriva daca mentionezi de unde ai luat textul.

  • Ioana

    Mersic din suflet. >:d<

  • alexxa

    foarte frumos,trist si adevarat…m-a impresionat sincer 😦

  • dragonfly

    Ambra am ramas impresionata….profund impresionata.De 2 ori l’am citit si inca nu m-am saturat

  • Ana-Maria

    foarte frumos..asa ma simt si eu uneori dar toate trec si vin alte bucuri dar si tristeti:(:((dar trebuie mereu sa tinem capus sus ca si cum nu sar intampla nimik….

  • butterflywings3

    minunat…cat de frumoase sunt soaptele ingerilor…si cat de greu le auzim noi 😦

  • Danutza

    E superb, ador ingeri dar asta e …. cea mai tare povestioara despre ingeri :X

  • maria

    Ti-am atins sufletul intr-o dimineata,/ Ti-am mangaiat fruntea cu o adiere de vant,/ Ti-am tulburat linistea intr-o noapte./ Si te-am iubit intotdeauna / In zori, in zi in noapte! / Dincolo de spatiu si timp / Dincolo de orice logica./ Te-am iubit, te-am chemat! / Te-am gasit cand era prea tarziu,/ sau prea devreme, sau deloc…/ Am ramas asteptand, / in acel loc, in acel timp, / in care trebuia sa ne gasim,/ sa ne iubim,/ sa fim! / Inger bland, cu fatza senina,/ ai adus frumosul in sufletul meu!/ … ma mai trezesc si acum, uneori, cautandu-te. / Esti tot acolo, / esti cu mine,/ in mine …

  • kon_tiki

    …Felicitari….Ambra…,…foarte..frumos… …Am..avut..un…inger… Nu…mai…este..

  • andreea

    trista poveste frumoasa bine ca ai scriso felicitari

  • ion

    e trist dar ingerii totusi se nasc in continuare…

  • ion

    speranta TRAIESTE!!!

  • Anonim

    foarte impresionant… am ramas fara cuvinte…

Lasă un răspuns

